سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

سامیه و سامینا

تولد مامان

1392/11/12 10:58
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم

صبح پنج شنبه وقتی از خواب بلند شدم یک خورده کسل بودم چون شب دیر وقت از کرمان رسیده بودیم .از طرفی امروز تولدم بود وبابای از صبح که رفته بود سر کار حتی یک زنگ هم بهم نزد که تبریک بگهومن خیلی ناراخت بودم تا وقتی بابایی از سرکار امد چای خورد وگفت باید برم ماشین ودرست کنم واصلا اانگار نه انگار که تولدم بود خیلی ناراحت بودم.بابایی رفت وتا ساعت هفت شب نیامد خونه ومن از دستش عصبانی وناراحت بودم وقتی از در وارد شد دیدم دستش پره.هم برام شام گرفته بود وهم کیک تولد وهم کادو برام گرفته بود خیلی خیلی خوشحال شدم وگل از گلم شکفت.شب خوب وبه یاد ماندنی بود

عزیزم دوست دارم ومی دانم که برای اسایش وراحتی من ودخترت هر کاری انجام میدهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamanenini
12 بهمن 92 11:04
happy birthday
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحالم که وبلاگ دخترم را مشاهده کردید. پسر نانازی داری