سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

سامیه و سامینا

سفر به کرمان

1392/11/12 10:39
نویسنده : مامانی
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

دوشنبه عصر وقتی بابای از سر کار امد پیشنهاد داد که بریم کرمان خونه عمه وعمو. من هم قبول کردم و اماده شدیم وحرکت کردیم به سمت کرمان.وقتی خونه عمه رسیدم اولش غریبی میکردی اما بعد اشنا شدی وهمه اش با پسر عمه ات امیر بازی میکردی وخیلی خوب اسمش وصدا میکردی وبا هم بازی میکردید.اصلا اذیت نکردی.در ضمن باید بگم که عمه ات خیلی به بابابی در زمان دانشجویی کمک کرده ودر واقع بابایی خونه عمه بوده به همین خاطر بابایی عمه رو دوست داره ویک جوری خودشو مدیون او میدونه وهر وقت کرمان میریم بیشتر وقتمان خونه عمه است.چون با روی باز از ما استقبال وپذیرایی میکنه. ومن هم دوست دارم خونه عمه راحله باشم .(عمه دوتا فرزند دیگر به نام های فاطمه واحمد داره که من به هر دو آنها علاقه دارم وهمیشه برای خوشبختی آنها دعا میکنم )شب بعد هم رفتیم خونه عمو علی ونجا هم شما اسم دختر عمویت نجمه رو یاد گرفتی وصدا میزدی.دو روز کرمان بودی وسه شنبه شب ساعت ده شب به سمت خانه حرکت کردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)