سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سامیه و سامینا

دلیل انتخاب نام

1392/10/15 10:51
نویسنده : مامانی
6,965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنین وعزیز مامان وبابا

 

 ناناز کناریک بازیگرعکس ناناز داخل تختخوابشعکس ناناز در مسافرت مشهد وقتی صبح بیدارشده بود


blog

سلام دختر عزیز ونازنین مامان وبابا

امروز می خواهم دلیل انتخاب این نام رابرایت بنویسم تابدانی  چرا این نام رابرایت انتخاب کردیم امیدوارم که  نام سامیه را دوست داشته باشی

دخترم.مامانی بعد از یک بارداری ناموفق (سقط در دوماهگی) مدتها منتظر بود تا خدواند یک کوچولوی دیگری برایمان اعطا کند ودر این مدت که باردار نمی شدم غمگین وناراحت بودم تا هنگامی که متوجه شدم باردار هستم.تا چند روز باور نمی کردم که باردارهستم وبه بابایی هم چیزی نمی گفتم چون میخواستم بعد از ازاینکه مطمئن شدم باردارهستم بهش بگم اما طاقت نیاوردم  وبه بابایی گفتم خیلی خیلی خوشحال شد.ولی ازش قول گرفتم تا مطمئن نشدیم به کسی نگوییم.بعداز ازمایش هم که متوجه شدیم باز هم گفتیم تا زمانی که خطر سقط برطرف نشده به کسی نگوییم که اگر خدایی نکرده اتفاقی افتادکسی نداند وباعث ناراحتی انها نشویم.

خلاصه دخترم نمیدانی که مامان زمان بارداری تو چه مشکلاتی را گذراند.ان شالله بزرگ  که شدی برایت خواهم گفت تا بدانی. فقط بدان وقتی به آن زمان فکر میکنم  اشک در چشمانم حلقه میزند.زیرا ......

بعد از اینکه خطر برطرف شد به فکر انتخاب نام بودیم می دانستم که اگر پسر باشی بابایی اسم امیر عباس راخواهد گذاشت زیرا عزیزم تو یک عمو داشتی به اسم عباس که بابایی  خیلی دوستش داشت در واقع بیشتر رفیق بودند تا برادر اما روزگارومشیت الهی بر این بود که عمو عباس در سن ١٨ سالگی بر اثر تصادف فوت کندواز انجایی که عمو عباس اسم امیر رادوست داشت بابای میگفت میخواهم اگر پسر باشه اسمش وبگذارم امیر عباس

اما اگردختر باشه چی؟

من دوست داشتم که اسم فاطمه یا زهرا رابرایت بگذارد بخصوص فاطمه زهرا اما بابات مخالف بود میگفت اسم فاطمه وزهرا تو فامیل خیلی داریم .منم گفتم بگذاریم نازنین زهرا او هم قبول کرد اواخر بارداری بودیم که به پیشنهاد یکی از دوستان گفت یاسمین زهرا قشنگ تره. من هم این پیشنهاد را دادم وبابایی موافقت کرد.

اما

تو یک هفته اول همه  به اسم نازنین زهرا صدایت میزدند اما وقتی بابایی شناسنامه راگرفت دیدیم بابایی شناسنامه رابه اسم دیگری گرفته اول خیلی خیلی ناراحت شدم وقتی شناسنامه راجلویم گرفت تا چشمم به اسمت افتاد تنها چیزی که جلب توجه کرد شباهت  نوشتاری اسمت با اسم خودم بود خنده ای روی لبام نقش بست .

بابایی دلیل انتخاب این اسم را چنین بیان کرد

گفت یک ماه قبل از تاریخ زایمان داشتم کتاب فرهنگ اسم را می خواندم که چشمم به اسم سامیه افتاد دیدم هم معنی اسم سمیه است از ان روز تصمیم گرفتم این اسم را بگذارم تا بدانی که چقدر دوستت دارم وسوپرایزت کنم

اره دختر  بابایی ومامانی  علت انتخاب نامت این بود

سامیه یعنی: زن بلند مرتبه

سمیه یعنی: زن بلند مرتبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
3 دی 92 22:37
سلام عزیزم به نی نی وبلاگ خوش اومدی هر کمکی خواستی من در خدمتم با کمال میل عزیزم راهنمایت می کنم دختر نزت رو هم ببوس از طرف من
مامانی
پاسخ
سلام:مممنون از مهربونیتون.پسر ناز وبا نمکی دارید.خدا براتون نگهش داره وعاقبت بخیر شود.
مریم
9 آذر 93 13:49
سلام مامان سامیه منم دوست دارم اگه یه روز بچه ی دختر داشتم این اسم رو روش بذارم و مامان سامیه بشم ولی اسمش با اسم پسرم متفاوته البته برای خودم مشکلی نیست ولی میدونم خانواده ها حتما ازم میپرسن چرا هم آهنگ نذاشتم ولی به نظرم بچه ها دوتا انسان متفاوتن که باهمم نمیخوان زندگی کنن چرا باید قشنگیه اسمو فدای آهنگو ریتمش کرد!
مامانی
پاسخ
سلام دوست من خوشحالم که اسم سامیه رو دوست دارید وبرای دخترتون در نظر گرفتید.دوست داشتم وارد وبلاگتون بشم اما نتونستم هرکجا هستی موفق وموید باشی