سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سامیه و سامینا

فوت یک مادر مهربان ودلسوز

1392/10/4 8:50
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم سلام این چند روز دل مامان خیلی گرفته وغصه داره. اخه دیروزیکی ازدوستان مامانی زنگ زد وخبر بسیار تاسف برای برای مامانی گفت .

دختر نازنینم سلام این چند روز دل مامان خیلی گرفته وغصه داره. اخه دیروزیکی ازدوستان مامانی زنگ زد وخبر بسیار تاسف برای برای مامانی گفت .

دوستم فاطمه دیروز بعد زنگ زد وبهم خبر داد که صدیقه (یکی از دوستان دوران دبیرستان)  بر اثر تصادف فوت کرده خیلی جا خوردم وناراحت شدم وقتی دلیل تصادف وپرسیدم گفت با همسرش داشتن می رفتند مشهد  که سبزوار تصادف می کنند صدیقه با پسر شش ساله اش به نام امیر حسین فوت میکنند وهمسر ودختر دوساله اش زنده می مانند. دخترش در بیمارستان سبزوار بستری است  ویک پرستار انجا براش گرفته اند وخیلی بی تابی می کند وهمه اش بهانه مادرش ومیگیرد خیلی ناراحت شدم.با دوستان جمع شدیم ورفتیم مراسم .

خیلی ناراحتم وریختم بهم همه اش با خودم فکر میکنم اگر روزی اتفاقی برای من بیفتد سرنوشت دخترم چه می شود.

دخترم،نازنینم بدان که همیشه به یادت هستم وتورا دوست دارم وبرای خوشبختی وعاقبت بخیر شدن تو دعا میکنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ثمين
4 دی 92 10:50
سلام مامان ساميه جون.من نون خامه اي رو با پودر آماده بن سا و طبق دستور روي جعبه درست كردم.خامه بن سا هم گرفتم كه خيلي سريع آماده ميشه .پودر مافين و پودر رولت خامه اي هم داره كه واقعا عاليه.درست كن حتما ميپسندي سلام عزیزم ممنون از راهنماییت .حتما درست میکنم .کوچولوتو ببوس
توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 دی 92 19:27
سلام عزیزم تسلیت می گم خیلی ناراحت شدم دیدم یه مادر اونم با داشتن بچه کوچولو فوت شده انشاااله که هیچ وقت برای هیچ کس پیش نیاد عزیزم من دقیقا متوجه سوالت نشدم اما اگه منظورت سمت راست وبلاگت هست به خاطر قالبت هست عوض کنی درست میشه ممنون به من سر زدی ببوس سامیه چونم رو عزیرم ممنون ازاینکه جواب دادید.خوشحال میشوم اگر هر نظری در مورد وبلاگ دخترم دارید بدهیدتا وبلاگ خوبی داشته باشم