سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سامیه و سامینا

شیرین کاری های دختر

1392/9/12 8:43
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان وبابا هر موقع از بازی کردن خسته میشه عروسکهاشو میاره واز من میخواد که باهم بازی کنیم ومن هم میشم هم سن وسال دخترم وبا او بازی میکنم عروسکهاشو ردیف میچینم واتل متل توتوله رو براش میخونم .کمک مامان جارو دستی روی فرش میکشه وهر موقع میبینه که من دارم تکه میکشم روی وسایل خانه او هم شروع میکنه به تکه کشیدن.والان هر چیزی که بهش بگم بگو میگه. وقتی به دخترم میگم گربه چی میگه او هم یاد گرفته ومیگه میومیو  ویگم به به ای چی میگه جواب میده به به.

درضمن دختر کوچولوی من هر موقع باباش از سر کار میاد میره بغل بابای واز من میخواد که دنبلشون بدوم وانها روبگیرم

دخترم من وبابای عاشقت هستیم ودوست داریم وخدا راشاکریم که دختر نازنین وسالمی برایمان اعطاکرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)