سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

سامیه و سامینا

راه افتادن دختر گلم

1392/8/29 9:56
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سامیه خانم دختر گلم الان به راحتی راه میره ومن با دیدن راه رفتنش ذوق میکنم وخوشحالم وخدا راشکر که فرزندی سالم برایم عطا کرده است .من وبابای امروز قراره بریم یک کفش زیبا وزمستانی برایت بخریم.نمی دانی چه احساسی دارم وقتی فکر میکنم که عزیز مامان راه افتاده وحالا می تونه کفش بپوشه

درضمن دختر نازنینم باگفتن کلمه مامان مرا خوشحال میکند وگاهی اوقات وقتی او مرا صدا میزند سکوت میکنم تا صدای زیبایش را بشنوم.

دختر نازنینم:

ایجاد این وبلاگ بهانه ای است تا بدانی که چقدر برایمان عزیز ودوست داشتنی هستی وبا بودنت به زدگیمان صفا بخشیدی.

می خواهم تمامی اتفاقات وخاطراتت راثبت کنم تا بدانی که کودکیت را چگونه گذراندی


blog


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

najme
3 آذر 92 12:07
سلام مامان سامیه وبلاگتون خیلی قشنگه لطفا عکسای سامیه جونو حتما نشون بدید متشکرم
مامانی
پاسخ
سلام:ممنون از اینکه نظر دادید.در اولین فرصت این کارخواهم کرد.ممنون سلام لطفا ادرس وبلاگتون وبگذارید تابتونم ان را مشاهده کنم