سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

سامیه و سامینا

تاسوعاوعاشورای حسینی

1392/8/25 9:48
نویسنده : مامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

دختر یکی  یدونه مامان . من وبابای هر سال تاسوعاوعاشورا خونه بابابزرگی میرفتیم وانجا در مراسمات امام حسین شرکت میکردم .اما امسال چون تو دختر نازنینم سرما خورده بودی من نتونستم بابای  و همراهی کنم وبابا تنها رفت.من هم با تودختر تو خونه تنها بودیم .البته شب عاشورا رفتیم هرناشک دعوت خاله کبری((خاله مامانی)) اخه خاله انجا خرج میداد وما راهم دعوت کرده بود وماهم همراه دایی ابوالفضل رفتیم مراسم خیلی خوبی بود.وعصر عاشورا هم همراه دایی جون رفتیم گلزار محمدیه سر قبر اقاجون .امسال برای عاقبت بخیری تو دخترم خیلی دعا کردم.امیدوارم بتوانم تورا به خوبی تربیت کنم تا توهم یکی از بهترین ها باشی. دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)