سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

سامیه و سامینا

عشق من نانا

1392/12/3 10:34
نویسنده : مامانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دختر قشنگم ببخش که دیر به دیر میام وبلاگت .اخه این چند وقت خیلی کار دارم عید نزدیکه ومامان سرش شلوغه .هم باید خونه وتمیز کنم هم می خوام یه سفره هفت سین قشنگ درست کنم

عزیزم

نمی دانم وقتی بزرگ بشی ایا علاقه ای که من به تو دارم تو هم داری یا نه فقط این را بدان که من واقعا دوستت دارم وهر شب با نگاه کردن به صورت ماهت خواب میرم

وهر وقت که فکر میکنم که اگر روزی تو را نبینم ویا به هر دلیلی از پیشم بری چکار کنم. نمی دانی که عشقم نسبت به تو چگونه است حتی تحمل گریه های تورا ندارم

تو هم می فهمی که چقدر دوست دارم وتو اصلا از من نمی ترسی وهر وقت هم کار اشتباهی میکنی خودت میای پیشم ومیگی مامانی چشم. وچشماتو باز وبسته میکنی یعنی اینکه اخم کن

هر وقت داری کاری میکنی که نمی خوای من  یا هر کس دیگه ای مزاحمت بشه میگی بشین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)