سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

سامیه و سامینا

مکالمه دونفری

1392/11/19 9:41
نویسنده : مامانی
424 بازدید
اشتراک گذاری

مامان:نانامامان

ناناز:دوس

مامان:سامیه دختر خوبی

ناناز:است

مامان:نانامامان

ناناز:دوس

مامان:سامیه دختر خوبی

ناناز:است

ناناز:مانی آب با

مامان:اب بازی نه آب بخوری باشه

ناناز:گردنش وکج میکنه میگه باش

وقتی لیوان آب وبهش میدم خودش ولوس میکنه وبا ناز وادا میگه

ناناز میگه:مانی آب باباش

مامان:نه

ناناز:باگردن کج وخیلی لوس میگه:مانی آب با باش

مامانم تسلیم ناز کردنش میشه ومیگه باش

وخوشحال میره عروسکش وبر میداره وبا اب صورتش ومیشوره

سامیه سر مامان اخ شده

ناناز لبهای خوشگلش وروی سرم میگذاره ومحکم می بوسه قربون اون بوس کردنت بشم

سامیه تمام زندگیم هستی وبدان که خیلی خیلی دوست دارم ومی پرستمت

کلملت جدیدی که میگه

تاریک

لامپ

پتو

تکا یعنی متکا

او یعنی گاو

ترس

بدو

پتقال یعنی پرتقال

ایب یعنی سیب

پیف یعنی فیل

سامیه خانم تا این لحظه یک سال و٤ ماه و١٨ روز٢١ ساعت و٥٤ دقیقه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا نجفی
20 بهمن 92 2:53
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی ضمنا ببخشید دیر شد و لینک قشنگت را دیر گذاشتم به خاطر زیاد بودن دوستان و لطف زیاد ایشان پیام پر مهرت را ندیدم .
مامانی یاسمن زهرا
2 اسفند 92 12:46
به به چه ناز و خوشکل حرف می زنی عزیزم من رقیه مامان یاسمن زهرا مدیر وبلاگ گلهای کریستالی هستم وبلاگ کوچولوی نازت رو به وبلاگ دخترم لینک می کنم موفق باشی عزیز سلام عزیزم وقعاً وبلاگ مفید وخوبی دارید من بدون اینکه کلاس برم تونستم با کمک وبلاگ شما گل کریستال درست کنم.ان شالله اگر بتوانم عکس های آن رادر وبلاگم می گذارم تا ببینید واقعا واقعا ممنونم