سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

سامیه و سامینا

دوست دارم

1392/11/5 11:09
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مادر.

این روزها با حرف زدنت خوشحالی وصف نشدنی را برایم به ارمغان آوردی از اینکه میبینم همه چیز میگویی وبا گفتن هر جمله قند در دلم اب می شود وقتی میبینم که بیشتر کلمات را میگویی خوشحال می شوم.از شیرین زبونیت ازاینکه گاهی اوقات برای دستشویی کردن خبر میکنی وباید ببرمت دستشوی وبه قول خودت دتو.ونام چند حیوان جدید را یاد گرفتی ومیشناسی((قبلا حیواناتی چون سگ وگربه وگوسفند وتوتو واسب را می شناختی وحالا ماهی ومیمنون وپروانه وزنبور ومار وموش وخرگوش را می شناسی))دخترم حالا دیگه باید برایت قصه بگم وشعر بخونم وتو بعد تمام شدن هر قصه ای میگی بعدی.هفته گذشته وقتی رفتی پیش دکتر وهنگامی که دکتر معاینه ات کرد اشکت سرازیر شد وگریه میکردی ومیگفتی دتر دتر وآقای دکتر هم خنده اش گرفت. خدا میداند که بغض کرده بودم ازگریه تو . دخترم نفسم تمام وجودم تورا دوست دارم وبرای سلامتی وعاقبت به خیر شدن تو وتمام کودکان دعا میکنم .تمام شیرینی زندگیم زمانی است که مرا در خواب صدا میزنی ومیگی مانی .دخترم برای خوشحالی تو وسرگرم کردنت مثل تو کودک میشوم وتورا در بازیهایت همراهیت میکنم .خدا میداند که تمام هستی من هستی ودنیا را فقط به خاطر تو می خواهم وبس.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)