سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 29 روز سن داره

سامیه و سامینا

سالروز ازدواج

1394/3/14 15:57
نویسنده : مامانی
852 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همسرم که با آمدنش معنای بودن را دانستم.

دیروز نهمین سال را با تو به پایان رساندم و با لطف الهی دهمین سال با تو بودن را آغاز کردم .

همسر مهربانم میدانم شاید نبودم آنگونه که میخواستی اما تموم تلاشم را برای رضایتت انجام میدهم.

وای که با زود رنجی ات چه کنم ؟ همان که حتی دیروز در سالگرد ازدواجمان کم مانده بود کار دستم دهدخسته

دیروز در نهمین نیمه شعبانمان به یاد آغاز عشقمان و نذری که بابام کرده بود فامیل را دور هم جمع کردیم و واقعاخوش گذشت ،مخصوصا شب ،پیش مامانخندونکخنده .حیف که تو باید میرفتی سرکار و زیاد با من نماندی

همسرم دوستت دارم با تمام وجودم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان گیلدا
14 خرداد 94 16:05
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامانی
پاسخ
سلام جشنواره چی؟(فرستادم)
مامان افسانه
14 خرداد 94 16:25
خیلی خیلی مباررررررک باشه الهی تا ابد خوشبخت و سلامت کنار هم عاشقانه ترین دقایق رو داشته باشین
مامانی
پاسخ
سلام مرسی از لطفتون شما هم خوشبخت و سعادتمند باشین از اینکه به وبلاگ گلهای من سر زدی ممنون