سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

سامیه و سامینا

بازگشت دوباره

1393/8/6 10:48
نویسنده : مامانی
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر یکی یدونه ام

دخترکم چند وقتی به خاطر حال مساعدی که نداشتم نتونستم بیام به وبلاگت واز روزهای زندگیت بنویسم

این چند وقت حال مامانی اینقدر بد بود که حوصله هیچ کار وهیچ کسی رو نداشتم وتو کوچولو با این سن کمت مامان ودرک میکردی ومی فهمیدی که حالم خوب نیست وهر دفعه ازم می پرسیدی کی اذیتت کرده ومن هم باید بهت جواب می دادم

دختر عزیزم دیگه الان برای خودت خانمی شده وبا حرف زدنت دل همه رو میبری هر روز عشق وعلاقه ام بهت بیشتر میشه

این مدت که نبودیم نتونستم از تولدت وروز کودک بنویسم والان سعی میکنم که خلاصهای از روزهای که گذشته برات بنویسم

تولددو سالگی ات

بابایی خیلی دوست داشت که تولد مفصلی بگیره وچون حال من مساعد نبود نتونستیم واز بابایی خواهش کردم که اینکارو انجام نده وباباییی هم قبول کرد

تولد دو سالگی ات وچند روز زودتر گرفتیم اخه دایی رضا از تهران امده بود ومی خواست سریع برگرده وما هم مهمانی رو زودتر برگزار کردیم

بابایی برات کیک سفارش داد وچون مامانی حال مساعدی نداشت نتونستم شام خودم درست کنم وبابایی شام واز بیرون تهیه کرد

وپذیرایی ها هم خاله ها زحمت کشیدند وانجام دادند شب خوبی بود وبه همه خصوصا شما بچه ها خوش گذشت

امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشی عزیزم

روز جهانی کودک

روز جهانی کودک از طرف مهد کودک خواستند که بچه ها همراه پدر ومادر به مصلا بیایند ومن وبابایی هم با دختر قشنگم همراه شدیم ودر روز جهانی کود ک شرکت کردیم روز خوبی بود

دخترکم

دوست دارم

پسندها (4)

نظرات (5)

مامی فاطمه
7 آبان 93 9:58
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان افسانه
8 آبان 93 0:07
سلام دوست عزیزم از فهمیدن اینکه کسالت داشتی خیلی ناراحت شدم ان شاالله الان بهتری تولد گل قشنگت هم مبارکتون باشه الهی 1200000000000سالگی شو ببینید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت شما دوست عزیز
مامانه ملیکا و محمداریان
12 آبان 93 17:59
عزیزم ایشالله که بهتر باشی و بتونی هر روز با انرژی زیاد به دختر گلت برسی می بوسمت عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم تو این روزای که دل هر مسلمونی می شکنه برام دعا کنید
مامان مهناز
20 آبان 93 20:52
سلام خاله جونی ممنون که به ما سر زدید ممنون از اینکه باز هم به یاد ما بودین از دور دختره گلت رو می بوسم
مامانه ملیکا و محمد اریان
22 دی 93 19:02
عزیزم سلام گلم حالت بهتره؟چرا به روز نیستی عزیزم؟مشتاق مطالب جدیدتون هستم سلام عزیزم چند وقته حال خوشی ندارم در ضمن دسترسی به اینترنت نداشتم از این به بعد سعی می کنم به وبلاگ گل دختر بیشتر سر بزنم