سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره

سامیه و سامینا

اولین باری که گفت مامانی دوست دارم

1393/4/8 10:04
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق خودم نانا

دیروز یه عالمه کیفور شدم آخه گل دختر وقتی خواب بودم اومد سرش وگذاشت رو سینه ام به چشمام نگاه کردو وگفت دوست دارم مامان مدیحه دوست دارم.نمی دونی چقدر خوشحال شدم وبوسیدمت

دخترم شکر خدا بزرگ شده واینقدر ازم سوال می پرسه این کیه ،این چیه ومن هم با صبر وحوصله جوابش ومیدم وروزا کارش شده این که بیا با اسباب بازی بازی کنیم ومنم مجبورم باهاش بازی کنم

شعری که نانا خوب بلده

تاب تاب عباسی ،خدا نانا ندازی اگه می خوای بندازی ،تو بابا یاسر بندازی(دخترم کلمه بغل ونمیگه)

صبحا از خواب بیدار میشه ومیگه مامانی بریم مهدکودک پیش آله تاب تاب عباسی بازی کنیم سرسره بازی کنیم.

سامیه الان یک سال ونه ماه و9 روز سن داره

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان دینا
8 تیر 93 10:33
چقدر شیرین شنیدن این حرفها از دهان بچه ها اونم برای اولین بار من که دخترم بعضی وقتها ماما میگه کلی ذوق می کنم چه برسه به اینکه بگه دوستت دارم
مامانه ملیکا
11 تیر 93 12:02
لذت بخش ترین قسمت از مادر بودن شیرین زبونی هایه میوه ی زندگی هست که ایشالله خدا نصیب همه بکنه
مامان افسانه
11 تیر 93 23:58
الهی همیشه کنار مامانت باشی گلم حتما مامان مهربونت هم شمارو بی اندازه دوست داره
مامان و بابا
12 تیر 93 0:09
عزیز دلم چه حس خوبیه که دخترت بهت بگه دوستت دارم کاش ماهک منم زود بزرگ شه و بهم بگه ،حس قشنگیه مگه نه؟؟ممنون که به ما سر زدین دوست خوبم
مامانی
پاسخ
سلام دوست من.اره زیباترین لحظه زندگی هر مادری می تونه همین لحظات باشه .یه روز شما هم این روزها رو می بینید .ان شالله
مامان درسا
15 تیر 93 17:37
مامانی خوب با این دخمل شیرین زبون کیف میکنی.
مامانی
پاسخ
خوبم ممنون .خدایش خیلی خیلی کیف میکنم .