سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

سامیه و سامینا

نیمه شعبان یاداورمراسمی تلخ

1393/3/25 10:23
نویسنده : مامانی
537 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم:

الان دوساله وقتی نیمه شعبان میشه دلم میگره .برای خانواده من نیمه شعبان دیگه مثل سالیان گذشته یاد آور روزهای شیرین نیست مثلا من وبابایی نیمه شعبان سال 1385 عقد کردیم وهر نیمه شعبان سالگرد عقدمان یادمان بود ولی الان دوساله که یادم میره وبابایی به یادم میاره شاید از خودت بپرسی چرا

دوسال پیش مصادف با شب نیمه شعبان پدرم فوت کرد وپدرم را با قلبی اکنده از غم واندو به خاک سپردیم روزهای خیلی تلخی بود چه روزهایی سختی رو گذراندم .

شب نیمه شعبان بابایی سرکار بود ودایی قاسم به یاد روزهای تلخ سال گذشته این پیام به تمام خانواده فرستاد

سلام پدر

حال همه ما خوب است خوب،اماتو باور نکن،دلمان برای دیدارت تنگ است تنگ....یادت را به به شمعدانیهاپیوند زده ام،هیچکاه زرد نخواهد شد،همیشه سبز است سبز،همیشه پرگل،گلدانی از یادت،خاطراتت،حرفهایت،نگاهت،صدای خندهایت،برطاقچه خیالم است،چه مهربانبودی،یادت گرامی،روحت شاد.

هدیه برای شادی روح همه پدران خفته در آغوش خاک حمد وتوحیدی قرائت فرمائید

دخترم

وقتی بزرگ شدی خودت تونستی وبلاگتو بخونی شاید از خودت بپرسی که چرا مامانی این مطالب وتو وبلاگ من نوشته،تنها دلیلی که از احساسم نسبت به مرگ آقاجونت می نویسم این است که قدر پدرتو بدونی وبا احترام با آن برخورد کنی.

وجود یک پدر برای هر دختری یک نعمت است واز خداوند می خواهم که همیشه سایه پدرت بر سرت باشد

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان دینا
26 خرداد 93 9:55
دوست خوبم خدا بهت صبر بده و پدرت رو خدا رحمت کنه
مامان دینا
26 خرداد 93 10:15
عزیزم اگه مشکل اونه من عکس هامو تا 10 کوچیک می کنم بستگی به کیفیت عکست داره بازم مشکلی بود در خدمتم می تونی بیایی نی نیگپ ممنون از راهنماییتون
مامانه ملیکا
26 خرداد 93 16:06
خدا بهتون صبر بده ایشالله که خدا رحمت کنه پدرتون رو
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزیم
مامان افسانه
27 خرداد 93 17:14
خدا همه رفته ها مخصوصا پدرتونو بیامرزه دوست عزیزم
مامان مینا
9 تیر 93 10:58
سلام گلم به عروس خانومتون بگین جزء9 رو بخونن لی لی جون قرار بود بخونن ولی مشکلی پیش اومد نتونست بخونه. فقط زودی بخونن و بهم خبرشو بگین تا قران رو ختم کنیم. اجرتون باخدا. از عروستون هم بجای من تشکر کنین
مامان زینب
11 تیر 93 0:56
هدا بیامرزتش ن ایشالا دیگه غم نبینید
مامان زینب
11 تیر 93 0:57
ببخشید امیر حواسم پرت کرد اشتباه تایپی داشت .
مامان زینب
11 تیر 93 0:58
خدا بیامرزتشون ایشالا دیگه هیچ وقت غم نبینید .