سامیهسامیه، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
سامیناسامینا، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره

سامیه و سامینا

صحبت کردن گل دختر

1393/3/18 9:28
نویسنده : مامانی
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل دخترم

عزیز مامان الان چند روزه که اسم من وهم یاد گرفته قبلا اسم باباش ویاد گرفته بود ولی اسم منو اصلا نمی دانست تا اینکه چند روز پیش بهش گفتم او هم یاد گرفته

چند تا مکالمه بین من وگل دختر

نانا اسم بابایی چیه

نانا:یاسر

نانا اسم مامان چیه

نانا:نمیه

نانااسم خودت چیه

نانا:نامیه

نا نا به به ای چی میخوره

نا نا: به به ای رفت بالا بر گ خورد

نا نا بابایی کجاست

نانا:رفته ارکارشیر بخله

گل دختر وقتی مامانش واذیت میکنه ومامانی الکی گریه میکنه

میاد مامانش وناز میکنه ومیگه:نازناز گریه لکن الان بابایی بیایه

وقتی شب میشه به آسمون نگاه میکنه ودنبال ماه وستاره می گرده وقتی انها رو پیدا میکنه با دستای کوچکش آنها رو نشون میده ومیگه ماه وستاله واگر تو آسمون آنها رو نبینه میگه ماه لفته پیش مامانش ومنم میگم مامانش کجاست میگه مامانش لفته ارکار

روزها هم که سوار ماشین میشینه وافتاب به چشمای قشنگش میخوره میگه مامانی افتاب اذیت بگو به له مامانش

وقتی هم میخواد شیر بخوره باید روی مبل بخوابه ومامان براش شیر بده میاد پیشم ومیگه مامانی بابایی پا نمیشه نانا جی جی بخوله

وخیلی چیزهای دیگه که در خاطرم نیست فقط باید بگم که او به راحتی حرف میزنه ومن هم می فهمم که چی میگه وچی می خواد

سامیه الان یک سال و8 ماه و18 روز سن دارد

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان دینا
18 خرداد 93 13:34
سلام خانومی ممنون که به ما سر زدی منم لینکتون کردم
مامان سمیه
20 خرداد 93 12:39
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم.
مامانی
3 تیر 93 15:06
سلام عزیزم جزء 16 و 17 قبلا انتخاب شده بودن شما لطف کنین 19 رو بخونین . ممنون اجرتون با خدا . ممنون که کنارم هستین این لحظه هارو.
مامان مینا
7 تیر 93 16:09
سلام عزیزم میخاستم بپرسم جزء 19 رو خوندین؟ برام پیام بدین لطفا تا قران رو ختم کنیم اجرتون باخدا
مامانی
پاسخ
اره عزیزم اگه خدا قبول کنه خواندم
مامان زینب
11 تیر 93 0:55
عزیزم قربون شیرین زبونی هات الهی من فدای این دختر ناز